تمرین

رشد عضلات سه سر را با این حرکت آغاز نمایید

رشد عضلات سه سر را با این حرکت آغاز نمایید

اگر می خواهید بدنتان موجب تحسین دیگران شود، شروع به انجام این حرکات نمایید.

فرقی نمی کند که شما شخصی هستید که می خواهید بازوهایتان بزرگتر شوند یا خانمی هستید که می خواهید روی قدرت بدنی تمرکز کنید، ورزش بازو برای همه ما مهم است. بنابراین هر کسی که می خواهد این روزش را یاد بگیرد باید سایر حرکات را به فراموشی بسپارد.

کدام حرکت برای عضله های سه سر شما مهم است؟

ساده است.

این تمرین یک حرکت ترکیبی است اما بیشتر شبیه یک حرکت تکی است. می توانید آن را بطور سنگین انجام دهید. اگر آن را بصورت صحیح انجام دهید آرنج و شانه های شما در معرض خطر کمتری قرار می گیرند. مرد یا زن، تازه کار یا حرفه ای، هرکسی می تواند از پرس JM نفع ببرد.

کدام پرس؟
نامگذاری آن بخاطر مبتکر آن ،  قهرمان وزنه برداری ،  JM Balkery بوده است .  پرس JM ترکیبی از پرس خوابیده و پرس با هالتر است. و تنها یک حرکت برای وزنه برداران نیست. این تمرین به شما کمک می کند تا عضله های سه سر خود را بهبود بخشید و قدرت خود را بیشتر نمایید و می توانید روی میز های معمولی یا سایر دستگاهها، هرکدام را که ترجیح می دهید استفاده کنید. در ابتدا استفاده از آن دشوار است اما زمانی که در انجام این حرکت حرفه ای شوید می توانید آن را برای مدت طولانی تری انجام دهید.

رشد عضلات سه سر را با این حرکت آغاز نمایید
می توانید جزئیات بیشتر را در مورد نحوه انجام پرس JM در ویدئو زیر مشاهده نمایید .

 

 

این تمرین را به تمرینات عضله سه سر خود اضافه کنید. ممکن است بخواهید کارهایی مثل پرس زدن انجام دهید تا خون در عضلات سه سر شما جریان پیدا کند اما این تمرین یک تمرین تکمیلی است .
این نکات را بخاطر بسپارید :
۱- همواره یک همراه داشته باشید تا در مواقع ضروری به شما کمک کند. این فرد می تواند به شما اطمینان دهد که تمرین را بدرستی انجام داده اید.
۲- یک یا دو حرکت اول را سبک تر انجام دهید تا از فرم صحیح بدن خود اطمینان یابید. حتی اگر آن را قبلاً انجام داده اید باید اطمینان یابید که عضله های سه سر شما درگیر هستند.
۳- دست ها را خیلی نزدیک روی میله قرار ندهید. این کار باعث می شود فشار روی کمر شما و مفصل بازوانتان باشد.
۴- در حالی که ممکن است وسوسه شوید که حرکت سنگین تری انجام دهید هرگز این حرکت را تنهایی انجام ندهید. ۴ تا ۶ حرکت مناسب است، اما تلاش خود را به نحو احسنت انجام دهید تا آن را به ۸ تا ۱۰ بار برسانید .

ترجمه اختصاصی سایت BodyBuilding.ir

1 نظر در “رشد عضلات سه سر را با این حرکت آغاز نمایید

  1. گردشگر گفت:

    تمرین خوبیه،حس خوبی میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *