انگیزه, سبک زندگی و سلامتی

۵ راه برای تعهدات و تصمیاتی که به طول می انجامند

5 راه برای تعهدات و تصمیاتی که به طول می انجامند

در اینجا ۵ نکته واقعی که می توانید تغییر دهید وجود دارد.

قبلاً هم گفته ام و دوباره می گویم: تصمیم های سال جدید را بدقت بررسی کنید. آنها مثل رژیم غذایی هستند. افراد هر سال با فرا رسیدن سال جدید مسائل جدیدی را دنبال می کنند؛ همیشه انتظار موفقیت دارند و در صورت شکست نا امید می شوند. بجای داشتن یک حس عمیق، این تصمیم ها به چیزهایی تبدیل می شوند که تلاش می کنیم هفته ها خود را از آن محروم نماییم.
فروردین امسال یک برنامه جدید ایجاد کنید. از این پنج استراتژی برای بدست آوردن تصمیم هایی که سال قبل برای آن تلاش کرده اید و مهارت کافی برای آن هدف کسب کرده اید، استفاده نمایید.

۱- تنها یک یا دو هدف داشته باشید

خب، شما می خواهید در سال جدید متفاوت باشید؟ این عالیه! دقیقاً می خواهید به چه چیزی دست بیابید؟ اغلب تصمیم ها با شکست مواجه می شوند زیرا اهداف افراد بسیار مبهم و متعدد است.
«امسال، من می خواهم سالم تر باشم» این موضوع بسیار خوب است اما این هدف چگونه تحقق می یابد؟ آیا به این معنی است که باید ۶۰ پوند وزن کم کنید؟ آیا دکتر به شما گفته است جزء آن دسته از افرادی هستید که دیابت نوع دو دارند؟ شاید هم داروهای فشار خون مصرف می کنید یا می خواهید مجدداً به سایز شلوارهای جین سابق خود برگردید.
همه اینها واقعی هستند، شما می توانید به اهدافتان دست بیابید.  برای ایجاد تغییر، شما باید بدانید که می خواهید این کار را عملی کنید و در مورد آن مطمئن هستید
بطور کلی، افراد تمایل دارند که اهداف زیادی داشته باشند. که اغلب هم نمی توانند آن ها را بدست آورند. امسال تنها یک یا دو هدف را برای خودتان مشخص کنید.
چه جیزی را بیشتر می خواهید تغییر دهید؟ هم اکنون تصمیم بگیرید و از عبارات نامشخص استفاده نکنید. شما می توانید آن را انجام دهید.

۲- پاداشی برای خود در نظر بگیرید.

هم اکنون شما تصمیم گرفته اید تغییر مثبتی در سلامتی خود ایجاد کنید و در مورد پاداشی که در مقابل این موفقیت به خود می دهید، تصمیم گیری نمایید. این موضوع بسیار مهم است، زیرا شما باید وارد تصمیمی شوید که مطمئن هستید به آن دست خواهید یافت.
دلیل دیگری که باعث شکست می شود این است که اغلب اوقات افراد باور ندارند که می توانند به اهدافشان دست یابند. با ایمان به خود می توانید خودتان را برای موفقیت آماده کنید. با ایمان عمیق به اینکه شما مستحق یک زندگی سالم هستید و برای این هدف به سختی مبارزه می کنید به آن دست خواهید یافت.
زمانی که انتخاب می کنید کاری انجام دهید، پاداشی برای خودتان در نظر بگیرید. این پاداش ممکن است یک سفر به منظور خرید باشد. جایی که پر است از لباس هایی که قبلاً اندازه شما نبوده اند. ممکن است این پاداش یک سفر تفریحی به سواحل باشد، جایی که می توانید بدن جدید خود را نشان دهید و می تواند یک خودروی جدید باشد و حتی می تواند یک روز کنار نوه هایتان باشد.

۳- با یک ذهن خالی شروع کنید

رسانه های اجتماعی جزء جدایی ناپذیر زندگی اغلب افراد است، بنابراین اگر می خواهید کمد خود را تمیز کنید باید اخبار غذایی زندگی خود را هم گردگیری نمایید.
فکر کنید چگونه می توانید ذهن خود را با روش زندگی جدید که همواره با تبلیغاتی مثل « دستور پخت کوفته» هر ۵ دقیقه یکبار روی تلفن شما ظاهر می شود سالم تر نگه دارید.

یکی از قوانین این است که از خوردن غذاهای فست فود و جانک فود خودداری نمایند. عقیده ما بر این است که غذاها و عادات ناسالم را از محیط خود حذف کنید. حتی زمانی که دوستانتان دستور پخت کیک های میوه دار را در فیس بوک می گذارند یا عکس کیک های خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند باید این رویه را ادامه دهید.

5 راه برای تعهدات و تصمیاتی که به طول می انجامند

اگر می خواهید زندگی سالم تری داشته باشید و وزن خود را کم کنید، به خودتان لطفی بکنید: اخبار غذایی خود را سالم و رژیمی کنید.

۴- دوستانتان را بسنجید

یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید: «دوستان خودت را به من نشان بده تا آینده ات را به تو نشان دهم». نگاهی به دوستان خود بیندازید. آیا آنها اضافه وزن دارند؟ آیا آنها کم تحرک هستند؟ آیا تماس های شما اغلب در بار یا شیرینی فروشی صورت می گیرد؟ اگر این نوشیدنی ها و شیرینی ها از قبل پیش بینی نشده اند،البته شاید توسط دوستانتان هم پیش بینی نشده باشد.

من پیشنهاد نمی کنم که دوستان خود را ترک کنید، اما می گویم که وقت خود را با افرادی مثل خودتان سپری کنید. این موضوع در رسیدن شما به هدفتان کمک خواهد کرد. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما می توانید به دوستان خود که برای پیاده روی یا کلاس یوگا رفته اید، پشت کنید. به من اعتماد کنید، دوستان واقعی شما حتی زمانی که تلاش به تغییر چیزهایی که با هم انجام داده اید را دارید همراه شما می مانند.

حقیقت این است که افراد عادت هایی که اطرافیانشان دارند را می پذیرند و به آن عادت می کنند. اگر زمانتان را با افرادی که الکل می نوشند و سیگار می کشند می گذارنید، شما هم حتماً همین کارها را انجام خواهید داد. این عادت همچنین در برابر افرادی که تغذیه سالمی دارند و روی آن کار می کنند هم مشابه است. خودتان انتخاب کنید.

 

5 راه برای تعهدات و تصمیاتی که به طول می انجامند
۵- سخت کار کنید – زیرا تنها در این صورت به هدف خود خواهید رسید

زمانی که وارد سال جدید می شوید، این ذات انسان است که خود را متحول می سازد. اغلب افراد سبک زندگی خود را تغییر می دهند و تصمیم می گیرند سخت کار کنند. من هم با این موضوع موافقم، کار سختی است . تغییر آن چیزی که در مغازه میوه و سبزی فروشی می خرید سخت است. یادگرفتن پخت غذا بجای استفاده از مایکروویو سخت است. کاهش مصرف شکر اضافی سخت و برای بعضی ها حتی دردناک است. بی شک تغییر سبک زندگی سخت است.
اما همچنین در معرض دیابت بودن هم سخت است. بنابراین باید درمان های دارویی بی شماری را طی کنید. از دردها و تنگی نفس رنج ببرید یا روی کاناپه بنشینید در حالی که نوه هایتان در حال دویدن در اطرافتان هستند.

خب، سختی خودت را انتخاب کن. هر دو راه سخت است، اما تنها با یک راه می توانید به هر جایی که می خواهید بروید.

 

 

ترجمه اختصاصی سایت BodyBuilding.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *